Overslaan en naar de inhoud gaan

MIJN BPO services

MIJN heeft vanwege haar vergunningen de mogelijkheid om voor collega’s in de markt het gehele administratieve proces uit handen te nemen zodat u zich volledig kan focussen op de kerntaak, namelijk het begeleiden en bezoeken van relaties en het vormgeven en onderhouden van uw beleggingsbeleid.

Als vermogensbeheerder geeft u de order op voor de verschillende portefeuilles uit uw klantenbestand en MIJN doet de rest, van handel tot eind administratie. MIJN heeft een eigen state of the art back office system waarmee alle verplichte rapportages en nota’s worden gemaakt en u als vermogensbeheerder op verschillende manieren dwarsdoorsnede van de portefeuilles kan krijgen.

Onze BPO service gaat verder dan de effecten administratie voeren van een beleggingsonderneming. Wij kunnen ook helpen bij de gezamenlijke inkoop van telefonie, accountant of de gehele KYC procedure die wij in een cloud-portal voor u kunnen bijhouden.

MIJN BPO is erop gericht om samen met de collega’s de kosten van het voeren van een beleggingsondernemingen te delen waardoor de kosten voor ieder binnen de eigen beleggingsonderneming dalen. Dit moet een Win Win situatie opleveren.

Voor welke diensten / services kunt u bij MIJN BPO terecht?
• Online KYC portal
• Effecten- en klantenadministratie
• Geïntegreerde KYC- en effectenadministratie, one stop shop
• Financiële administratie
• Compliance administratie
• Brokerage op alle markten wereldwijd
• Gezamenlijke inkoop van diensten van derden

Aangezien MIJN Effecten BV beschikt over alle vergunningen voeren wij administraties volgens de wettelijke eisen en normen.

Waarom MIJN BPO?

MIJN BPO is erop gericht om SAMEN te streven naar een kostenreductie voor alle partijen. De samenwerking kan zeer ver gaan waarbij een joint venture zeker niet uit te sluiten valt als beide partijen de samenwerking verder willen intensiveren. We voeren aanpassingen in bijvoorbeeld wet- en regelgeving tijdig door en zijn als een van de eerste op de hoogte van aankomende veranderingen. Vanuit ons eigen kantoor in Nederland nemen vaste teams van experts uw administratie(s) deels of volledig over. Deze experts hebben meer dan 20 jaar ervaring in de financiële markten.

U bent altijd verzekerd van juiste, volledige en tijdig uitgevoerde administraties met een gegarandeerde, hoge kwaliteit. Uw klanten hebben de mogelijkheid om via uw eigen website, in uw eigen omgeving, in te loggen om het KYC in te zien en aan te passen en tevens alle correspondentie tussen u en uw klant terug te kijken en te downloaden

Overtuigd van onze formule? Mail ons nu »